Veel gestelde vragen

Nog niet alle informatie op deze site kunnen vinden? Bekijk dan ook eens onze corporate website waar je kunt lezen over de diensten en producten van Hutten, waar we voor staan en gaan. Bovendien krijg je daar een mooi impressie hoe het is om bij ons te werken. 

Hieronder beantwoorden we vast een paar veel gestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? Stel deze dan alsnog aan onze recruiter via sollicitatie@hutten.eu

-------------------------------------------

Ik heb mijn (open) sollicitatie verzonden. Hoe gaat het nu verder?
Binnen een week ontvang je een bevestiging van ontvangst van jouw sollicitatie. Tegelijkertijd wordt je sollicitatie intern doorgestuurd naar de betreffende leidinggevende. Binnen twee weken na het versturen van je reactie ontvang je een telefonische uitnodiging voor een kennismaking of een schriftelijke afwijzing. 

Hoe kan ik solliciteren?
Onderaan de pagian van een vacature kun je klikken op 'direct solliciteren'. Vervolgens kom je op de algemene Sollicitatiepagina waar je een account kunt aanmaken of kunt inloggen als je reeds een account hebt. De reden waarom we vragen om een account aan te maken is voor onze administratie en die van jou. 

Wat is een sollicitatiepagina? 
Deze pagina maak jij je unieke account aan om te kunnen solliciteren bij Hutten. Danwel eenmalig of op meerdere vacatures. Hier ontvang jij alle correspondentie op die je van ons krijgt omtrent je sollicitatie. Je kunt ten alle tijden inloggen en de status van de procedure bekijken. 

Hoe maar ik een sollicitatiepagina aan? 
Je maakt een account aan door middel van je mailadres in te voeren en een zelf verzonnen wachtwoord. Zorg dat je mailadres klopt want hier wordt alle correspondentie naar verzonden als je hebt gesolliciteerd.