Hospitality Services

Hutten Reception & Hospitality is expert op het gebied van gastvrijheid. Ja, dat durven wij wel te zeggen. Bij Hutten staat het leveren van gastvrijheid namelijk al bijna 90 jaar centraal. Met een op maat gemaakt gastvrijheidsconcept gaat elk bedrijf er op vooruit. Gastvrijheid is een onderdeel dat vaakonderschat wordt. Medewerkers en gasten moeten bij onze opdrachtgevers met een glimlach en een goed gevoel wegrijden. Bedrijfspanden veranderen steeds meer van een plek om te werken naar een plek om collega’s en relaties in een relaxte sfeer te ontmoeten. En daar willen wij voor zorgen. Gastvrijheid is daarin een onmisbare schakel. 

“De mooiste ontvangstruimte is niets zonder gastvrijheid“
HUTTEN_022...

Thijs Brans, projectmanager Hospitality Services

Dit is wat we doen
Reception & Hospitality levert hoofdzakelijk receptie- en telefoniediensten. In het verlengde daarvan regelen wij vervanging bij afwezigheid van vaste gezichten, zorgen wij voor een efficiënte gastenregistratie en zetten wij hostess(en) in bij bedrijfsevents. Bij elke organisatie verdiepen wij ons in de visie, missie en de bedrijfscultuur. Waar staat een organisatie voor en waar gaat de organisatie voor? Wij kruipen in de huid van de opdrachtgever om daarna van buitengewone betekenis te zijn voor de gasten, medewerkers, klanten en patiënten van de opdrachtgever. Met een mooi woord noemen wij dat Gastvrijheidsarchitectuur. Daarbij maken wij een ‘film’ van de route die gasten en medewerkers dagelijks binnen een bedrijfspand maken. Wij innoveren continu vanuit Gastvrijheidsarchitectuur en elke dag willen we waarde toevoegen aan de merkbeleving en het succes van opdrachtgevers. Stap voor stap draagt gastvrijheid dagelijks bij aan de realisatie van bedrijfsdoelstellingen. Indien gewenst kijken wij met de opdrachtgever verder dan receptie-, telefonie- en hospitalitydiensten. Aanvullende services als beveiliging, schoonmaak, catering en parkeerbeheer kunnen ook bijdragen aan het creëren van de ultieme gastvrijheid.

Dit is wat we zoeken
Het zit in de genen van onze samenwerkers om gasten in de watten te leggen. Een gastvrije, vriendelijke benadering is bij jou prioriteit nummer één. Jij weet als geen ander waar een organisatie behoefte aan heeft en jij weet hier op de juiste wijze gehoor aan te geven. Gasten zijn terecht kritisch en toetsen of het beeld van de organisatie overeenkomt met zijn verwachtingen. Ga jij met ons ervoor zorgen dat gasten en medewerkers met een glimlach naar huis gaan?